Media konwergują.
Wiemy, że video to najbardziej perswazyjna forma komunikacji. YouTube, platformy VOD, wirtualne wypożyczalnie filmów są naturalną konsekwencją połączenia przekazu telewizyjnego z internetem, tworząc nową rzeczywistość Digital TV.
Rozumiemy, że video w internecie wymaga drastycznie innego podejścia do tworzenia komunikacji i planowania jej ekspozycji. Wiemy, że treści video online to element szerszego ekosystemu mediowego, który obejmuje zarówno kanały social media jak, działania performance oraz media własne marek. Umiemy współpracować z vlogerami i wspólnie z nimi projektować przemyślane kampanie. Mamy świadomość, że społeczności tworzące się wokół treści video w internecie to świat, którzy rządzi się swoimi prawami i wymaga przemyślanej strategii.
Jesteśmy w stanie tworzyć ekscytujące zintegrowane rozwiązanie, które budują historię i angażują konsumentów. Planujemy, produkujemy, wdrażamy i optymalizujemy kompleksowe działania, których osią jest video. Rozumiemy jakie elementy składają się na dobry format video i umiemy nad nimi pracować. Mamy doskonałe kompetencje do produkcji dobrego contentu. Potrafimy w pełni wykorzystać potencjał jaki daje Digital TV i skutecznie wbudować go w strategię marki.
W działaniach kierujemy się kilkoma zasadami:
ekosystem – wiemy, że Digital TV nie funkcjonuje w oderwaniu od innych kanałów mediowych
szerokie spojrzenie – świat Digital TV to dla nas nie tylko kampania pre roll
zaangażowanie – wciągamy widza w interakcję, koniec z pasywnym konsumentem
historia – myślimy długofalowo i strategicznie, dajemy odbiorcy konkretną wartość
efektywność – wiemy jak stawiać cele i mierzyć efekty
Możliwości, jakie oferuje Digital TV są ogromne i zależą tylko od pomysłu oraz odwagi. Mamy świadomość, że marki i marketerzy wciąż uczą się, jak efektywnie i z sukcesem wykorzystywać potencjał, jaki niesie za sobą video online. Chcemy być zaufanym partnerem i wsparciem, aby wspólnie budować nową digitalową rzeczywistość video.