Usunąć konto z portalu można tylko i wyłącznie poprzez wysłanie na adres mailowy – [email protected], prośby o usunięcie konta.
W jaki sposób można dodać ogłoszenie/reklamę na portalu?
Ogłoszenie może dodać każdy zarejestrowany i zalogowany użytkownik. Wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w prawy górny róg w Profil>Dodaj Reklamę
Czy użytkownik otrzyma powiadomienie o otrzymanej wiadomości w Skrzynka @?
Tak, powiadomienie będzie wysłane automatycznie na adres e-mail użytkownika podany przy rejestracji.
Do czego służy Skrzynka @?
Aby przejść do Skrzynka @ należy kliknąć w Profil > Skrzynka @ w górnym prawym czarnym Menu. Skrzynka @ służy do prowadzenia korespondencji mailowej pomiędzy użytkownikami portalu.
Czy można zmienić nazwę użytkownika?
Nie można zmienić nazwy użytkownika.
Jak zmienić hasło dostępu do portalu?
Hasło można zmienić klikając w prawym górnym rogu w Profil > Zmień hasło.
Jak zmienić dane podane przy rejestracji?
Aby zmienić dane podane przy rejestracji należy zalogować się na portal, a potem kliknąć w górnym prawym rogu w Profil > Moje konto i wpisujemy nowe dane.
W jaki sposób zalogować się na portalu?
Aby się zalogować na miejscanareklamy.pl należy kliknąć w „Zaloguj się” w górnym prawym rogu, wpisując swój login (nazwę użytkownika) oraz hasło podane podczas procesu Rejestracji.
W jaki sposób zarejestrować się na portalu?
Aby się zarejestrować na miejscanareklamy.pl należy kliknąć w „Zarejestruj się” w górnym prawym rogu, a następnie dokładnie wypełnić formularz rejestracyjny (wszystkie pola są obowiązkowe). Poczekaj na email i kliknij w link który w nim będzie. Zapamiętaj swoje hasło i nazwę użytkownika – będzie potrzebne do zalogowania się.
Czy można dodać ogłoszenie/reklamę bez rejestracji?
Aby dodać ogłoszenie/reklamę należy być zarejestrowanym użytkownikiem portalu. Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników